Optie 1: Registratiemail voor MySony-producten (alleen cameraproducten):
Voor sommige cameraproducten ontvangt u mogelijk een extra jaar garantie na registratie (algemene voorwaarden zijn van toepassing). Meer informatie over de dit onderwerp vindt u hier.
Bijvoorbeeld:
Als u uw activeringscode niet kunt vinden of als u nooit de e-mail met deze code hebt ontvangen, controleer dan uw map met ongewenste e-mail. Neem contact met ons op als u de registratiemail nooit hebt ontvangen.
Optie 2: U hebt een kaart voor uitgebreid Reparatie Service Plan aangeschaft.
Op de achterkant van de uitgebreid Reparatie Service Plan-kaart.
Bijvoorbeeld:
Opmerking: de volgende modellen komen niet in aanmerking voor de Sony uitgebreide Reparatie Service Plannen:
Als u problemen ondervindt met het activeren van uw code, kunt u contact opnemen met ons.
Als u een uitgebreid Reparatie Service Plan van 5 jaar hebt (alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk) dat vooraf is afgesloten tussen uw dealer en Sony, moeten we uw nieuwe tv mogelijk nog activeren in ons systeem. Neem contact met ons op om uw contract te personaliseren en geef ons de exacte aankoopdatum.
Deze pagina is alleen gericht op de volgende Sony-apparaten: BRAVIA, camcorders, Cyber-shots, camera's met verwisselbare lens, lenzen, Home Audio-oplossingen en Personal Audio-oplossingen.
Ga voor Xperia- en Playstation-apparaten naar onze speciale websites voor meer informatie.
Ga naar de speciale reparatiepagina.